Що таке інфрачервоне випромінювання?

Инфракрасные обогреватели (излучатели) хоть и существуют на рынке уже достаточно много времени, но ещё далеко не все знают и понимают принцип их действия. Что же это такое – инфракрасное излучение? Где ещё его применяют?

Инфракрасное излучение: немного истории.

Открыл инфракрасное излучение в 1800 году англичанин Вильям Гершель. Он выяснил, что в полученном при помощи призмы спектре луча солнца, находящегося за границей красного цвета, температура становится выше. Далее появились доказательства, что в этой, уже невидимой, области излучение имеет то же происхождение, что и свет.

Ещё через столетие учёными были получены радиоволны, которые находились в инфракрасном диапазоне длин волн. Это обосновало уверенность в одинаковой природе радиоволн, инфракрасных лучей и света. Всё это – лишь разные виды электромагнитных волн. Без них мы бы не смогли смотреть телевизор, разговаривать по мобильному телефону, слушать радио.

Нужно отметить, что любое тело, жидкое или твёрдое, если его нагреть до конкретной температуры, начинает излучать энергию именно в инфракрасном спектре. Чем она выше, тем выше интенсивность излучения, а длина волны короче. Если температура не выше 300 градусов Цельсия, тело выглядит тёмным, а если повышать температуру тела-излучателя, оно будет тёмно-красным, потом красным, затем желтым, а если температура уж очень высока, тело кажется белым. Кстати, все теплокровные животные «светятся» в инфракрасном диапазоне.

Эти знания вам пригодятся, если вы решите приобрести инфракрасный обогреватель . Адже на них може бути зазначено щось на зразок цього: світлі нагрівачі, довгохвильові або темні нагрівачі. Тепер ми знаємо, що все це - інфрачервоні обігрівачі, вони відрізняються один від одного тільки температурою випромінюючої поверхні і довгої хвилі.

Найвідоміший інфрачервоний обігрівач.

Всі знають самий величезний інфрачервоний обігрівач - це Сонце! Без нього на Землі не з'явилося б нічого живого. Сонце віддалене від Землі на багато мільйонів кілометрів, але, тим не менш, вона передає свою енергію, практично не витрачаючи її і не нагріваючи простір. Зате землю і предмети, що знаходяться на ній, сонячні промені нагрівають, земля-то і зігріває повітря. Інфрачервоні промені становлять близько 70% сонячного випромінювання, вони мають найбільшу довжину хвилі.

Де використовують інфрачервоне випромінювання?

Інфрачервоне випромінювання використовують для того, щоб сушити овочі, фрукти, лакофарбові покриття. Існують прилади, де у видиме зображення перетворюється невидиме інфрачервоне. Створені оптичні приціли і біноклі, за допомогою яких можна побачити інфрачервоні промені дальнього спектру.

Людський організм нерозривно пов'язаний з випромінюванням Сонця. Без нього людина хворіє, погано себе почуває, не має сил працювати і чинити опір хворобам.

Тому інфрачервоне випромінювання і називають променями життя. Інфрачервоні хвилі, при глибокому проникненні в тіло, зігрівають суглоби, тканини, м'язи, органи і кістки. Від цього прискорюється рух крові та інших рідин тіла. Воно активує обмін речовин в організмі, допомагають вилікувати такі хвороби, як: люмбаго, екзема, ревматизм, невралгія, розумова і фізична і втому. Інфрачервоне випромінювання допомагає розсмоктуватися швах і зрощуватися переломів. Інфрачервоні промені сприяють очищенню організму від шлаків, попереджають появу тромбів, мозкових крововиливів. Вони підвищують опірність організму, роблять його стійким до респіраторних захворювань, сприяє зниженню холестерину. Інфрачервоне випромінювання допомагає загоювати рани, позбутися від болю голови, спини, суглобів. Сприятливо вони впливають і на шкіру, відновлюють її, роблять еластичною і гладкою. Інфрачервоне випромінювання використовують при лікуванні целюліту, для зниження ваги.

Тому його так активно використовують у медицині і косметології. Інфрачервоні хвилі застосовуються навіть у фізіотерапевтичної апаратури, яка базується на тепловій дії.

Все це свідчить про те, що інфрачервоне випромінювання корисне для здоров'я, а розмови про його шкоду - всього лише бездоказові вигадки.

Джерело статті: www.kaksolnce.ru